Reklamace

Podmínky reklamace zboží, pozorně čtěte, než založíte reklamaci:

Co nelze reklamovat:
Rozbité hodinky zapříčiněné svojí vlastní vinou
Běžné opotřebení zboží
Opotřebení pásku u hodinek
Utržené osičky u pásku a jakkoliv poškozený řemínek
Poškození uložení osiček
Baterii, na baterii v hodinkách je záruka 1 měsíc od zakoupení (tyká se vyměnitelných baterií, nikoliv integrovaných)

Postup reklamace zboží:

1. Vyplnit formulář pro reklamaci níže na této stránce.

2. Následně dochází ke schválení vaší reklamace z naší strany. Až 72 hodin.

3. Po schválení vám přijdou na email pokyny k odeslání zboží. Do té doby prosím zboží neposílejte, nebude doručeno!

  • POZOR: V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Nebude přijato a bude odesláno zpět. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady zasílajícího.

  • U zboží je záruka 24 měsíců od převzetí. Záruku nelze uplatnit na viz bod 1. a na dárky ke zboží. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej reklamovat.

  • O přijetí zboží do reklamačního řízení budete informováni do 5 pracovních dnů od přijetí zásilky. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. O způsobu vyřízení bude zákazník informován emailem.

Affiliate program